Bolius
Cookies|cahba@cahba.dk|+45 71 72 99 85

Sådan arbejder vi hos Cahba

Vores mål er altid, at du som vores kunde, modtager den bedst mulige service fra begyndelse til slut

Når du kontakter os, hører du fra os inden for max. 24 timer. Vi er nemlig spændte på at høre om din opgave/udfordring. Vi aftaler en dag, hvor vi, helt uforpligtende og gratis, kommer ud og ser på opgaven, som du ønsker et tilbud på. Vores professionelle slibere vil i samme stund, underbygget af træsorten, opgaven, din hverdag, og sidst men ikke mindst, dine forventninger til træets look efter afslibning og efterbehandling, rådgive og vejlede dig.

Efterfølgende modtager du et skriftligt tilbud, og ønsker du at takke ja tak til dette, finder vi en dag i vores kalender, som passer dig, hvor vi kan påbegynde arbejde.

Vi tager alle reklamationer seriøse

Det er menneskeligt at fejle og selv dygtige og professionelle slibere med stor erfaring, kan fejle.

Derfor er det også vigtigt for os at være meget lydhør overfor såvel konstruktiv kritik som eventuelle reklamationer/mangler.

Reklamationer sendes til: cahba@cahba.dk

Er du mod forventning fortsat utilfreds med vores håndtering af din reklamation

Har det ikke været muligt for os, at udbedre reklamationen/manglen til din tilfredshed?

Så skriv gerne:

– Hvorfor er du stadig utilfreds?

– Hvad ønsker du, at vi skal gøre?

Så kigger vi selvfølgelig på sagen endnu en gang.
Det er nemlig vores ønske, at vores kunder er tilfredse kunder.

Vi bryder os ikke om kunder, som forsøger at snyde

Der findes enkelte kunder, som, allerede inden en håndværker bestilles, ved, at de ikke kan eller vil betale i overensstemmelse med, det af dem, godkendte tilbud.

Derfor leder de med lup efter eventuelle uregelmæssigheder i afslibningen eller nuanceforskelle i lakken, i den tro, at de kan få en dekort eller opnå en stor fortjeneste på deres reklamation.

“Vi vil ikke betale – kortet” trækkes, samtidig med at håndværkeren “tiltales” på ubehageligste vis.

Disse sager bliver sendt direkte videre til advokat.

Her hos Cahba har vi nemlig valgt, at bruge tiden på alle de gode kunder. Kunder
som overholder aftaler, som kommer med konstruktiv kritik, og som kommer med
seriøse reklamationer, hvis vi skulle komme til at fejle.

Følg os på Facebook

Bliv ringet op og hør mere